مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-28سياسي

آزادی 9 زندانی معسر به مناسبت روز ارادت به امام جواد(ع) در 99/9/9


مسؤول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) از آزادی 9 نفر از زندانیان نیازمند جرائم مالی در آستانه روز ارادت به امام جواد(ع) مورخ 99/9/9 خبر داد.

- مهدی رجب پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ظهر امروز در آستانه تاریخ 9/9/ 99 که روز ارادت به امام جواد(ع) نامگذاری کردیم 9 نفر از زندانیان معسر جرائم مالی را از زندان مشهد آزاد کردیم.

مسؤول هیات و کانون فرهنگی جواد الائمه(ع) مشهد در شرح این نام گذاری گفت: روز 8/ 8/ 88 روز میلاد امام رضا(ع) بود؛ اما روز 9/ 9/ 99 روز ولادت حضرت جوادلائمه نیست و به همین خاطر این روز را روز ارادت به محضر این امام همام نامگذاری کردیم و 9 برنامه برای آن در نظر گرفتیم که آزادی زندانیان یکی از این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه مبلغی که برای آزادی زندانیان هزینه شد مجموعا 39 میلیون تومان بود و توسط خیرین هیئت و کانون جوادالائمه(ع) تامین شد، خاطرنشان کرد: این 9 زندانی افراد معسر و نیازمند بودند که به خاطر مشکلات مالی در حبس به سر می بردند بعضی از این افراد برای مبالغ کمی مثل سه یا چهار میلیون چهار یا پنج سال است در زندان بودند.

مسؤول هیات و کانون فرهنگی جواد الائمه(ع) مشهد، در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از طرح هایی که برای این تاریخ در نظر گرفته ایم طرح مائده آسمانی است که طی آن از خانواده های ایرانی که امکانش را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 9 زندانی معسر به مناسبت روز ارادت به امام جواد(ع) در 99/9/9

آزادی 9 زندانی معسر به مناسبت روز ارادت به امام جواد(ع) در 99/9/9