مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-28اقتصادي

بهره برداری 750 واحدمسکونی درقالب طرح اقدام ملی مسکن درنجف آباد


معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف گفت: مشارکت در طرح اقدام مسکن ملی در سازمان اوقاف در دستور کار است و در این زمینه بهره برداری از 750 واحد در نجف آباد در دستورکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی پندار ظهر شنبه در حاشیه سفر یک روزه به اصفهان و بررسی ظرفیت های اقتصادی موقوفات این استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام هماهنگی های مورد نیاز برای همکاری سازمالن اوقاف در اجرای طرح ملی اقدام مسکن از اهداف این سفر است، اظهار داشت: باید توجه داشت که سازمان اوقاف در این زمینه 450 هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز سهمیه ای برای استان های کشور در زمینه مشارکت در این پروژه تعیین نشده است، ابراز داشت: در نخستین گام و با اعلام همکاری اوقاف شهرستان نجف آباد و هماهنگی نماینده مجلس این شهرستان ودیگر نهادها بهره برداری از 750 واحد در این شهرستان در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه اداره اوقاف مدیر اجرای این طرح خواهد بود و با نظارت وزارت راه و شهرسازی اجرایی می شود، تصریح کرد: البته باید توجه داشت در این زمینه سند عرصه برای متقاضیان خرید این واحدها صادر نمی شود و تنها اعیان واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 750 واحدمسکونی درقالب طرح اقدام ملی مسکن درنجف آباد

بهره برداری 750 واحدمسکونی درقالب طرح اقدام ملی مسکن درنجف آباد