مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-28سياسي

ترور چهره های برجسته مسیر حرکت انقلاب را متوقف نمی کند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای در عملیات های تروریستی، گفت: دشمن تصور می کند با ترور چهره های برجسته مسیر حرکت انقلاب متوقف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر شنبه همزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با دریادار دوم سید عبدالوهاب طاهری، فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نداجا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به رشادت های مجاهدان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و مرزهای آبی کشور اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی برای حراست از ایران، انقلاب و مردم هستند.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه توانمندی ناوچه های رزمی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش مثال زدنی است، افزود: در بین نیروهای مسلح ارتباطی از صمیم قلب و دوستانه برقرار است.

وی با اشاره به شهادت دانشمندهسته ای کشورمان در عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی و عوامل آن ها، گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد و گمان می کند با ریختن خون چهره های برجسته می تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور چهره های برجسته مسیر حرکت انقلاب را متوقف نمی کند

ترور چهره های برجسته مسیر حرکت انقلاب را متوقف نمی کند