مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-28اجتماعي

برگزاری مسابقه مقابله با کرونا توسط سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه اینستاگرامی شهر آماده با هدف ارائه اطلاعات موثق به شهروندان در خصوص ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حیدر کلهری، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره برگزاری مسابقه اینستاگرامی شهر آماده اظهارداشت: هر هفته 3 مسابقه در صفحه اینستاگرام شهر آماده به آدرس shahr.

amadeh@ با هدف ارائه آموزش های صحیح در خصوص ویروس کرونا برگزار و به برندگان این مسابقات یک کیف خودرویی کمک های اولیه هدیه داده می شود.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران همچنین به برگزاری یک مسابقه در انتهای هر ماه با حضور شرکت کنندگان فعال اشاره کرد و گفت: به شخص برنده در این مسابقه نیز یک کیف حرفه ای کمک های اولیه ارائه می شود.

 کلهر با تأکید بر لزوم ارائه اطلاعات موثق و صحیح به عموم مردم در خصوص ویروس کرونا جهت مقابله با این بیماری خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت بحران شهر تهران به عنوان یک سازمان ستادی خود را موظف می داند ضمن ارائه آموزش های تخصصی و صحیح به شهروندان تهرانی برای مواجه با انواع بحران ها، افراد علاقه مند به فعالیت در گروه داوطلب واکنش اضطراری محلات موسوم به دوام را با پایش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه مقابله با کرونا توسط سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران

برگزاری مسابقه مقابله با کرونا توسط سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران