مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-28سياسي

شهادت شهید فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات آمریکایی ـ صهیونیستی است


جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهادت شهید محسن فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات تروریسم دولتی آمریکایی ـ صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: شهادت مجاهد عرصه علمی شهید محسن فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات تروریسم دولتی آمریکایی ـ صهیونیستی است که به آن افتخار می کنند و سال هاست به دست نوچه های منافق، خون پاکان و خادمان این مرز و بوم را به خیال ایجاد خلل در مسیر پیشرفت و اقتدار گفتمان انقلاب اسلامی بر زمین ریخته اند.

اما دشمنان کوردل باید بدانند که ترور این مجاهدین و انصار دین گرچه تلخ است، اما راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

ترور شهید فخری زاده در حالی صورت پذیرفته است که جناب رییس جمهور اخیرا بازگشت دولت آینده آمریکا به شرایط قبل از ژانویه 2017 را نقطه مطلوب ترسیم کرده اند.

گویا آقای روحانی متوجه نیستند که از ژانویه 2017 تا به امروز، دو تن از قهرمانان ملت انقلابی ایران، شهید سپهبد، خانواده ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهید فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات آمریکایی ـ صهیونیستی است

شهادت شهید فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات آمریکایی ـ صهیونیستی است