مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-28سياسي

زارعی: سامانه نظام ظرفیت ملی توسط اساتید بسیجی عملیاتی می شود


نهضت استادی بسیج برای توجه به استعدادها و مزیت های نسبی استان ها و عرصه های گوناگون مادی و معنوی در سطوح ملی روند تدوین نظام ظرفیت های ملی( نظم) را به زودی آغاز و عملیاتی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی عضو هیآت علمی دانشگاه تربیت مدرس و رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تخصصی استادان دانشگاههای استان فارس با موضوع اکتشاف نظام افزار از ظرفیت بسیج مستضعفین در شبکه استادان کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران با برتری اندیشه ای مقابل انقلاب های بزرگ فرانسه، روسیه، چین و جنگ های موسوم به استقلال آمریکا، افق جدیدی را روبروی انسان و جهان گشود.

وی ادامه داد: بخصوص ایران با نظامی چهل ساله از حیث چشم انداز، نسبت به آمریکای 244 ساله در منظر عمومی با نشاط تر جلوه می کند و میل به شدن و  پیشرفت دارد اما متاسفانه ما در مرحله پس از انقلاب یعنی در گام نظام سازی متوقف شده و نتوانستیم به  گام سوم یعنی مرحله دولت سازی نقل مکان کنیم این درحالی است که انقلاب برای فعلیت یافتن  خود باید سه گام بعدی دولت سازی، جامعه سازی و تمدن سازی را طی کند.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس افزود: در بیست سال اخیر تضادهای وارداتی و موهوم علم و دین، توسعه و دین و ادعای کوتاه مدت بودن جامعه ایران با پیشتازی نقش رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: سامانه نظام ظرفیت ملی توسط اساتید بسیجی عملیاتی می شود

زارعی: سامانه نظام ظرفیت ملی توسط اساتید بسیجی عملیاتی می شود