مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-28اجتماعي

آماده باش دستگاه های خدماتی و امدادی استان فارس


شیراز _ مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: علی رقم تشدید باران در استان فارس تاکنون خسارتی گزارش نشده اما تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی استان در آماده باش قرار دارند.

- رحیم آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بارش باران در استان فارس افزود: علی رغم تشدید سامانه بارشی در سراسر استان خوشبختانه تاکنون این بارش ها هیچ خسارت جدی در پی نداشته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و ادامه بارش ها احتمال سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها برای مناطق شمالی استان پیش بینی شده تاکید کرد: برنامه ریزی و تمهیدات لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان استان اندیشیده شده و دستگاه های امدادی برای مواجه با خسارات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.

آزادی، ضمن اعلام آمادگی تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان، به شهروندان توصیه کرد از آمد و شد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات خودداری کرده و از چرای دام در مناطق مستعد سیل و رعد و برق نیز خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر با ورود سامانه بارشی جدید به استان فارس از اواخر ششم آذرماه 99 شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان هستیم که این سامانه بارشی فعال تا اواخر یکشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های خدماتی و امدادی استان فارس

آماده باش دستگاه های خدماتی و امدادی استان فارس