مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-28اقتصادي

آخرین مهلت واریز وجه مسکن ملی در استان اصفهان اعلام شد


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براساس تصمیم گیری های صورت گرفته آمده در جلسه شورای مسکن استان اصفهان، 24 آذر ماه به عنوان آخرین مهلت متقاضیان مسکن ملی استان برای واریز آورده اولیه 40 میلیون تومانی تعیین شد.

- ایسنا/اصفهان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براساس تصمیم گیری های صورت گرفته آمده در جلسه شورای مسکن استان اصفهان، 24 آذر ماه به عنوان آخرین مهلت متقاضیان مسکن ملی استان برای واریز آورده اولیه 40 میلیون تومانی تعیین شد.

امیر زاغیان با اعلام آخرین مهلت برای واریز آورده متقاضیان مسکن ملی این استان، اظهار کرد: در جریان هشتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان اصفهان شش دستور کار تعیین شد که اقدامات لازم پیرامون آن در حال انجام است.

وی افزود: از مهمترین مصوبات این جلسه، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان طرح اقدام ملی استان بود که مطابق با آن آخرین زمانبندی برای متقاضیان مسکن ملی این استان جهت واریز آورده اولیه 40 میلیون تومانی، از هم اکنون تا حداکثر 24 آذر ماه سال جاری تعیین شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: متقاضیان این طرح پس از ثبت نام و دریافت پیامک، 10 روز کاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند که این مهلت برای متقاضیانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت واریز وجه مسکن ملی در استان اصفهان اعلام شد

آخرین مهلت واریز وجه مسکن ملی در استان اصفهان اعلام شد