مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-28سياسي

خون شهید فخری زاده مسیر پیشرفت ایران را تسهیل خواهد کرد


دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه شهادت شهید محسن فخری زاده را باعث تسهیل در مسیر علم و راه پیشرفت جمهوری اسلامی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده آورده است: قطعاً راه شهید محسن فخری زاده با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد وخون پاک و به ناحق ریخته آن شهید عزیز مسیر علم و پیشرفت را در جمهوری اسلامی و در میان همه طالبان علم و آزادی خواهی تسهیل خواهد کرد.

متن پیام صادر شده بدین شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ  قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدَیٰ  وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ (هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی.

بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید فخری زاده مسیر پیشرفت ایران را تسهیل خواهد کرد

خون شهید فخری زاده مسیر پیشرفت ایران را تسهیل خواهد کرد