مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-28اقتصادي

38 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان یزدی پرداخت شد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 38 میلیارد و 675 میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدحسین جمال پور با اشاره به اهمیت انسجام بخشی و ارتقای سطح اثربخشی خدمات حمایتی و توانمندسازی خانواده های نیازمند اظهار داشت: رویکرد حمایتی این نهاد شناسایی، راهنمایی، پذیرش، نیازسنجی، اولویت بندی و ارائه خدمات هدفمند و زمان دار به نیازمندان و تعیین نوع و میزان خدمات قابل ارائه با رویکرد توانمندسازی است.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت بخشی از برنامه های حمایتی این نهاد است، افزود: طی هشت ماهه نخست سال جاری 38 میلیارد و 675 میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه 20 هزار خانوار تحت حمایت از این نهاد کمک معیشت دریافت می کنند، یادآور شد: معیشتی که به صورت ماهیانه به مددجویان پرداخت می شود ترکیبی از کمک معیشت تخصیصی کمیته امداد و کمک واریزی از محل هدفمندی یارانه ها است و علاوه بر این کمک ها مددجویان تحت حمایت یارانه دولت و یارانه معیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان یزدی پرداخت شد

38 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان یزدی پرداخت شد