مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-28سياسي

توسعه پهنه علم و فناوری یزد ضروری اما مشروط


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توسعه پهنه علم و فناوری اقبال در استان یزد را ضروری اما مشروط به تشکیل شورای توسعه پهنه و شفاف شدن خدمات و حمایت های شهری دانست.

- ایسنا/یزد معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توسعه پهنه علم و فناوری اقبال در استان یزد را ضروری اما مشروط به تشکیل شورای توسعه پهنه و شفاف شدن خدمات و حمایت های شهری دانست.

غلامحسین رحیمی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری یزد که به منظور بررسی پتانسیل های پهنه علم و فناوری اقبال برای صدور مجوز مربوطه انجام شد، تبدیل کارخانه مخروبه اقبال به پارک یزد را قابل تحسین دانست و گفت: شما با این کار به این کارخانه حیات دوباره بخشیدید و این مسئله بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که تعریف پهنه علم و فناوری در مصوبه هیات وزیران آمده است، گفت: تمایل دارم با توجه به پتانسیل های پارک یزد، پهنه علم و فناوری در اینجا ایجاد شود اما مسئولین استان باید برای صدور مجوز، حمایت ها، تعهدات و خدمات به این پهنه را شفاف و عملیاتی کنند.

محمد مهدی لطفی رییس پارک یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه پارک یزد یک پارک جامع است که شرکت های آن در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، گفت: هر کدام از این حوزه ها اقتضائات خاص خود را دارند و بنابراین باید برای آنها تنوع فضا وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پهنه علم و فناوری یزد ضروری اما مشروط

توسعه پهنه علم و فناوری یزد ضروری اما مشروط