مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-28ورزشي

سرمربی فوتبال زنان ملوان: به بازیکنانم ایمان دارم/ تلاش مان کسب همه امتیازات است


معصومه جهانچی می گوید بازیکنان ملوان برای صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر به سه امتیاز همه مسابقات فکر و برای آن ها تلاش می کنند.

- سرمربی فوتبال زنان ملوان: به بازیکنانم ایمان دارم/ تلاش مان کسب همه امتیازات است معصومه جهانچی می گوید بازیکنان ملوان برای صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر به سه امتیاز همه مسابقات فکر و برای آن ها تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان 7 آذر با برگزاری 4 دیدار از گروه اول و دوم به پایان رسید.

ملوان بندرانزلی که میهمان سارگل بوشهر بود با حساب دو بر یک و گل زنی صفورا جعفری و راضیه موسوی اولین پیروزی فصل خود را کسب کرد.

معصومه جهانچی، سرمربی ملوان در مورد دیدار روز گذشته تیمش به ایسنا گفت: با توجه به تمرینات و صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم و همچنین این که به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، تقریبا به اهداف مان رسیدیم البته می توانستیم از موقعیت های خوبی که به دست آورده بودیم، بهتر استفاده کنیم اما چون بازی اول و هماهنگی بازیکنان کم بود به گل های بیش تری دست پیدا نکردیم.

او با بیان این که ملوان تلاش می کند تا روند پیروزی های خود را حفظ کند، افزود: با این که تیم بوشهر تازه بسته شده بود اما دست و پا بسته عمل نکرد و با سختی پیروز شدیم اما تلاش مان را می کنیم که در بازی های بعدی نتایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فوتبال زنان ملوان: به بازیکنانم ایمان دارم/ تلاش مان کسب همه امتیازات است

سرمربی فوتبال زنان ملوان: به بازیکنانم ایمان دارم/ تلاش مان کسب همه امتیازات است