مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28پزشكي

100 هزار دیابتی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند


شکور امیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مخاطرات ایجاد شده برای بیماران دیابتی در پی شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: داشتن بیماری دیابت زمینه را بیماران جهت ابتلا به بیماری کرونا افزایش می دهد.

وی با اشاره به کاهش داروی انسولین خارجی در کشور، افزود: در پی تشدید تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت نتوانسته داروی انسولین را به اندازه کافی وارد کشور کند.

بنیان گذار و رییس کل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور با تأکید بر استفاده از داروهای جایگزین انسولین خارجی، گفت: طی نشستی که با معاون غذا و دارو داشتیم مقررشده در شرایط کنونی از فراورده های طب سنتی جهت درمان بیماری دیابت استفاده شود.

فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی یکی از فراورده های طبیعی در درمان بیماری دیابت فرآورده سنتی G2 دانست و افزود: این دارو با اشکال تزریقی، پماد، کرم و خوراکی موجود است و آن دسته از بیمارانی که از این دارو استفاده کرده اند تاکنون به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

دکتر امیدی با تأکید بر اینکه بیماران دیابتی باید سطح ایمنی خود را در مقایسه با سایرین در شرایط کنونی بیشتر افزایش دهند، تصریح کرد: تنها راه به جهت مقابله و مبارزه با بیماری کرونا ازجمله در بیماران دیابتی افزایش سطح ایمنی و دفاعی نظیر استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار دیابتی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند

100 هزار دیابتی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند