مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28سياسي

تعطیلی ادارات استان ایلام در دستور کار نیست


امروز در ستاد ملی کرونا موضوع تعطیلی ادارات به بحث گذاشته شد که در این نشست اعلام شد که تعطیلی به آن شکلی که قبلا در رسانه ها مطرح شده است وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز شنبه 8 آذر ماه در پایان نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفراس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، از رد شدن تعطیلی ادارات توسط ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: امروز در ستاد ملی کرونا موضوع تعطیلی ادارات به بحث گذاشته شد که در این نشست اعلام شد که تعطیلی به آن شکلی که قبلا در رسانه ها مطرح شده است وجود ندارد، اما در مناطق قرمز مدیران دستگاه می توانند با دورکاری تراکم کارکنان در ادارات را کاهش دهند.

وی افزود: بنابراین، کماکان در مناطق قرمز استان در شهرستان های ایلام و چرداول حضور کارکنان حداکثر یک سوم، در مناطق نارنجی حداکثر 50 درصد و در مناطق زرد حداکثر دو سوم است.

سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که بر اساس آنچه که در رسانه ها گفته شده، تعطیلی ادارت در هفته پیش رو نداریم، گفت: با این حال با صلاحدید مدیر ارشد هر دستگاه در مناطق قرمز استان جهت کم کردن تراکم افراد در ادارات می توان با دورکاری سقف حضور کارکنان را تا یک پنجم کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات استان ایلام در دستور کار نیست

تعطیلی ادارات استان ایلام در دستور کار نیست