مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28سياسي

فعالان دانشجویی به ترور شهید فخری زاده چه واکنشی نشان دادند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعدازظهر روز جمعه محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان طی یک عملیات تروریستی در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک تروریست ها به شهادت رسید.

- بسیج دانشجویی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی نیز در بیانیه ای ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای و موشکی کشورمان را محکوم کرد.

در بخشی از بیانیه آمده است: بار دیگر شاهد بودیم که جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد و بلوار آبسرد دماوندند و هدف آنها برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ تغییری نکرده است باشد که آنهایی که خواب آمریکا را می بینند از خواب بیدار شوند.

این همان منطق مستکبران فرومایه است که برای جلوگیری از پیشرفت روز افزون علم و صنایع علمی کشور دست کثیف خود را به خون دانشمندان و عزیزان ملتمان آلوده می کند اما به فرموده امام راحل رضوان الله علیه این خونها درخت انقلاب و عقیده ما را بارورتر خواهند کرد و به فضل خداوند ملت ما در فرصت مناسب انتقام خون شهدای خود را از این دشمنان جنایتکار خواهد گرفت.

بدیهی است که حداقل انتظار جنبش دانشجویی از دستگاه دیپلماسی و نهادهای ارشد نظامی و امنیتی کشور ارائه پاسخی درخور و متناسب به این ترور و جنایت آشکار بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان دانشجویی به ترور شهید فخری زاده چه واکنشی نشان دادند؟

فعالان دانشجویی به ترور شهید فخری زاده چه واکنشی نشان دادند؟