مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28پزشكي

سرعت نگران کننده شیوع کرونا در کره جنوبی


مقامات کره جنوبی با اعلام شناسایی بیش از 500 بیمار جدید کرونایی برای سومین روز متوالی اظهار داشتند: از زمان آغاز همه گیری سرعت انتشار ویروس به این میزان نبوده است.

- مقامات کره جنوبی با اعلام شناسایی بیش از 500 بیمار جدید کرونایی برای سومین روز متوالی اظهار داشتند: از زمان آغاز همه گیری سرعت انتشار ویروس به این میزان نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در کره جنوبی اعلام کرد: روز شنبه 504 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 شناسایی شده که مجموع آمار مبتلایان به رقم 33 هزار و 375 نفر رسیده و 522 نفر از آنان نیز جان خود را از دست داده اند.

حدود 330 مورد جدید ابتلا مربوط به سئول بوده که محل سکونت حدود نیمی از 51 میلیون جمعیت کره جنوبی است و کادر درمان این شهر در تلاش هستند تا روند انتقال کروناویروس که به بیمارستان ها، مدارس، باشگاه ها و واحدهای نظامی مرتبط است ریشه کن سازند.

افزایش موارد جدید ابتلا در کره جنوبی پس از ان صورت گرفت که دولت به تسهیل محدودیت های اجتماعی به پایین ترین سطح در ماه اکتبر اقدام کرد تا از اقتصاد آسیب دیده حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن تودی، مقامات کره جنوبی مجبور به اعمال مجدد برخی از محدودیت ها شده اند و درصورتیکه روند انتقال بیماری کند نشود لازم است فعالیت های اقتصادی بیشتری محدود شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت نگران کننده شیوع کرونا در کره جنوبی

سرعت نگران کننده شیوع کرونا در کره جنوبی