مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28سياسي

پیام فرمانده ناجا در پی شهادت «دانشمندهسته ای»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده ناجا در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، - فرمانده ناجا در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی آبسرد دماوند، شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده ناجا در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام سردار حسین اشتری آمده است: بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده ناجا در پی شهادت «دانشمندهسته ای»

پیام فرمانده ناجا در پی شهادت «دانشمندهسته ای»