مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-28اجتماعي

بازگشایی راه 72 روستا در خلخال/ تلاش ها ادامه دارد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال از بازگشایی راه 72 روستا در خلخال خبر داد و گفت: تلاش ها برای بازگشایی راه 43 روستای دیگر ادامه دارد.

- معروف خسروی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل از بازگشایی راه 72 روستا در خلخال خبر داد و اظهار کرد: عملیات برف روبی برای روستاهای مسدود شهرستان در 43 روستا در بخش مرکزی و خورش رستم خلخال ادامه دارد.

وی افزود: روز جمعه بعد از بارش سنگین راه بیش از 112 روستا در شهرستان مسدود شده بود که راه 72 روستا تا آخر وقت جمعه بازگشایی و تلاش راهداران در محورهای روستایی تا نیمه های شب ادامه داشت.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال بیان داشت: بیشترین حجم برف در بخش مرکزی و بخش شاهرود بر زمین نشسته که با همکاری بخشداری مرکزی و دهیاران روستاها در کمترین زمان بازگشایی و تردد اهالی برای رفع نیازها حل شده است.

سید عیسی کریم پور، بخشدار مرکزی نیز از آماده باش دهیاران و امکانات موجود دهیاری ها در بخش مرکزی خبر داد و تصریح کرد: بیشترین برف در روستاهای مجره، خانقاه بفراجرد و بفراجرد بر زمین نشسته و علی رغم بازگشایی، به دلیل وجود کولاک در برخی از ساعات، راه های روستایی مجددا و به سرعت مسدود و دوباره بازگشایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه 72 روستا در خلخال/ تلاش ها ادامه دارد

بازگشایی راه 72 روستا در خلخال/ تلاش ها ادامه دارد