مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-28بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره گرسنگی 100 هزار آواره در تیگرای


کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد، حدود 100 هزار آواره در منطقه تیگرای اتیوپی در معرض خطر کمبود غذا و گرسنگی قرار دارند.

- کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد، حدود 100 هزار آواره در منطقه تیگرای اتیوپی در معرض خطر کمبود غذا و گرسنگی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد، در صورت عدم ارائه کمک های بشردوستانه به پناهجویان اریتره ای در منطقه تیگرای اتیوپی، حدود 100 هزار تن از آنها در روزهای آتی با کمبود غذا مواجه خواهند شد.

فرستادگان صلح آفریقایی و آبی احمد، نخست وزیر اتیوپی روز جمعه در چارچوب تلاش های منطقه ای به منظور توقف جنگ و سوق یافتن دولت جهت مذاکره با جبهه تیگرای با یکدیگر دیدار کردند.

این دیدار یک روز پس از آن صورت گرفت که آبی احمد اعلام کرد، ارتش مرحله نهایی حمله ای را آغاز می کند که گروه های حقوقی بیم این دارند که این حمله باعث کشته شدن شمار زیادی از غیرنظامیان شود.

آبی احمد ضمن تأکید بر مخالفت با هرگونه مداخله های خارجی، تصریح کرد که مذاکراتی با رهبران جبهه تیگرای برگزار نخواهد کرد و آنها راهی جز گذاشتن سلاح هایشان بر روی زمین و تسلیم شدن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره گرسنگی 100 هزار آواره در تیگرای

هشدار سازمان ملل درباره گرسنگی 100 هزار آواره در تیگرای