مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-28سياسي

آقای روشنفکر؛ در مقابل اظهارات وزیر علوم از کیان دانشگاه فرهنگیان پاسداری کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد در نامه ای به نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، - بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای نوشت: آقای روشنفکر؛ به عنوان تنها عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در مجلس در مقابل اظهارات غیر مسئولانه وزیر علوم، از کیان این دانشگاه پاسداری کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد در نامه ای به نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، خواستار دفاع از این دانشگاه در قبال نامه اخیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مقام معظم رهبری شد.

متن نامه به شرح زیر است: جناب روشنفکر، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بی شک حضرت عالی اطلاع دارید که اخیراً وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای به مقام معظم رهبری خواهان حذف دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و استفاده از ظرفیت دیگر دانشگاه ها برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش شدند.

جایگاه ممتاز این دانشگاه و اهمیت آن در نظام تعلیم و تربیت کشور توسط مقام معظم رهبری بار ها به دولت مردان تذکر داده شد، و درحالی که پردیس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روشنفکر؛ در مقابل اظهارات وزیر علوم از کیان دانشگاه فرهنگیان پاسداری کنید

آقای روشنفکر؛ در مقابل اظهارات وزیر علوم از کیان دانشگاه فرهنگیان پاسداری کنید