مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-28اجتماعي

دستورالعمل مواجهه با برف و کولاک به استانداران سراسرکشور ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: مطابق مواد 11 و12 قانون مدیریت بحران کشور، که استانداران و فرمانداران را به عنوان رییس ستاد پیشگیری، - نجار گفت:با توجه به آسیب شناسی و درس های آموخته شده از حوادث گذشته، دستورالعمل مواجهه با برف و کولاک به استانداران سراسرکشور ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: مطابق مواد 11 و12 قانون مدیریت بحران کشور، که استانداران و فرمانداران را به عنوان رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تعیین شده اند.

نجار تاکید کرد: انتظار می رود متناسب با شرایط جغرافیایی هر استان تمهیداتی اتخاذ گردد تا هموطنان عزیز متحمل سختی های ناشی از تبعات بارش این رحمت الهی نگردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور هماهنگی میان دستگاه های مرتبط با موضوع ازجمله راهداری، پلیس راهور، هلال احمر، شهرداری ها، ادارات برق، آب، گاز و پالایش و پخش و نیرو های نظامی منطقه با یکدیگر و با استان های معین در قالب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران را بسیار حاتی دانست و افزود: اعمال مدیریت ریسک حادثه برف در مناطق مستعد پیش از انباشته شدن آن و اقدامات هماهنگ مدیریت بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مواجهه با برف و کولاک به استانداران سراسرکشور ابلاغ شد

دستورالعمل مواجهه با برف و کولاک به استانداران سراسرکشور ابلاغ شد