مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-28دانش

فراخوان پذیرش در دوره MBA یکساله کسب وکار دیجیتال


در دوره آموزش حرفه ای MBA کسب و کار دیجیتال در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هدف آشنایی دانش پذیران با  صفر تا 100 راه اندازی و رشد کسب و کارهای دیجیتال از مرحله استارت آپ تا اسکیل آپ بصورت کاملا کاربردی و حرفه ای می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر ایوب محمدیان استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: از آنجا که تفاوت کسب و کارهای موفق و ناموفق در توجه آنها به جزییات است از این رو ویژگی متمایز این دوره نسبت به سایر دوره های آموزشی که ممکن است تاکنون گذرانده باشند آن است که هر یک از دروس این دوره با تاکید بر جزییات همچون حلقه های یک زنجیر به هم مرتبط و متصل بوده و مبتنی بر یک دیدگاه جامع و سیستمی همچون یک نقشه راه موفقیت شما در راه اندازی و توسعه یک کسب و کار دیجیتال را بصورت گام به گام تضمین می کند.

محمدیان مدیر علمی این دوره افزود: علاوه بر این برای اولین بار در کشور در دوره MBA کسب و کار دیجیتال دانشگاه تهران چهار گرایش اصلی برای مخاطبان با نیازهای مختلف طراحی شده است.

این 4 گرایش عبارتند از: گرایش توسعه و رشد کسب و کارهای دیجیتال، گرایش نوآوری و استراتژی دیجیتال و گرایش مدیریت محصول دیجیتال و گرایش کسب و کارهای داده محور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پذیرش در دوره MBA یکساله کسب وکار دیجیتال

فراخوان پذیرش در دوره MBA یکساله کسب وکار دیجیتال