مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-28دانش

نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد / خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران با توجه به محدودیت های جدید اعلامی توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نامه شماره 189951/و مورخ 99/9/7 وزیر علوم تحقیقات و فناوری، - دانشگاه علم و صنعت طی اطلاعیه ای نحوه فعالیت این دانشگاه در هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران با توجه به محدودیت های جدید اعلامی توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نامه شماره 189951/و مورخ 99/9/7 وزیر علوم تحقیقات و فناوری، اطلاعیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:1- ضمن اعلام تعطیلی فعالیت های حضوری دانشگاه در بازه زمانی 99/9/8 لغایت 99/9/14 مدیران واحد ها لازم است به نحوی برنامه ریزی نمایند که کلاس های آموزشی و جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی انجام پذیرد.

بدیهی است کلیه برنامه ها و فعالیت های ضروری دانشگاه به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی پرسنل دانشگاه کمافی السابق ادامه می یابد.

2- اقدامات ضروری پشتیبانی بخصوص پشتیبانی از سامانه های مجازی و مرکز فاوای دانشگاه لازم است با برنامه ریزی مناسب بدون هر گونه وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی پژوهشی و فناوری دانشگاه اجرا گردد و کلیه درخواست های دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد / خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند

نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد / خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند