مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-28اجتماعي

هوای پایتخت قابل قبول است


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (8 آذر ماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط در بیشتر مناطق پایتخت طی روز دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در نخستین ساعات امروز (8 آذر ماه) کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار گرفته است که عمدتا ناشی از شرایط جوی مساعد و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

طی روز نیز افزایش ناپایداری جوی، رشدابرناکی و احتمال بارش پراکنده از تجمع آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد همچنین پیش بینی می شود در اواخر وقت با تداوم این شرایط جوی و وقوع رگبار پراکنده در برخی ساعات، غلظت ذرات معلق کاهش پیدا کند و به تبع آن کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

در صبح فردا (9 آذر ماه) با آغاز تردد خودروها و برقراری جو آرام انتظار می رود در مناطق پرتردد غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق تاحدودی افزایش پیدا کند که برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

به تدریج با رشد ناپایداری جوی و بارش باران طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها و بهبود کیفیت هوا فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای پایتخت قابل قبول است

هوای پایتخت قابل قبول است