مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-28سياسي

رفع مشکل پوشش اینترنت بیشتر نقاط ماه نشان تا پایان امسال


نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال به تدریج در چندین مقطع مشکل پوشش اینترنت در اکثریت نقاط شهرستان ماه نشان حل خواهد شد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال به تدریج در چندین مقطع مشکل پوشش اینترنت در اکثریت نقاط شهرستان ماه نشان حل خواهد شد.

سیدمرتضی خاتمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت اینترنت مناطق مختلف شهرستان ماه نشان، اظهار کرد: از گذشته مشکلات زیرساختی انباشته شده در خصوص پوشش اینترنت ماه نشان وجود داشت که برای چنین روزی ما را دچار مشکل می کرد و هنوز مشکلاتی در زمینه پوشش اینترنت برخی از مناطق این شهرستان وجود دارد.

وی از حل مشکل پوشش اینترنت برخی از روستاها و دهستان های ماه نشان خبر داد و افزود: تا پایان امسال به تدریج در چندین مقطع مشکل پوشش اینترنت در اکثریت نقاط شهرستان ماه نشان حل خواهد شد.

این مسئول با اشاره به قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فراهم کردن زیرساخت های اینترنت ماه نشان و حل مشکلات موجود در این زمینه، تصریح کرد: اقداماتی در رابطه با رفع مشکلات پوشش اینترنت در این شهرستان انجام شده است.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اطلاع رسانی های خوب انجام شده، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل پوشش اینترنت بیشتر نقاط ماه نشان تا پایان امسال

رفع مشکل پوشش اینترنت بیشتر نقاط ماه نشان تا پایان امسال