مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-28سياسي

کمالوندی از لغو مجوزهای فراپادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد


ما هیچ دسترسی نسبت به موضوعات گذشته نخواهیم داد و در چارچوب مسائل پروتکلی و پادمانی دسترسی ها انجام خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بهروز کمالوندی سخنگو و معاون رییس سازمان انرژی اتمی با سایت تحلیل بازار گفتگویی داشته است که مهمترین بخش های این گفتگو در ادامه آمده است.

- متعاقب موضوع بازرسی از دو مکان در ایران که آژانس بر اساس اسناد ادعایی بنیامین نتانیاهو که مدعی است از ایران دزدیده است، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیداری در شهریور ماه از ایران داشت.

ایران اعلام کرده بود در صورتی اجازه بازرسی به آژانس داده می شود که سوالات مرتبط با ادعای فعالیتهای گذشته با بازرسی از این دو مکان بسته شود.

آقای گروسی ادعا کرده بود که در دیدار با حسن روحانی رییس جمهور ایران وی به مقام ایرانی گفته است که عملکرد آژانس فنی و حرفه ای است و هر زمان سوالی داشته باشد با مذاکره و انجام چنین ملاقات هایی آن را برطرف خواهند کرد.

اگر آژانس مجدد بر اساس اسناد ادعایی نتانیاهو خواستار پاسخ ایران شود یا بخواهد از مکانهای ادعایی احتمالی دیدار کند، آیا ایران چنین اجازه ای به آژانس خواهد داد؟ درخواست هایی که آژانس بین المللی انرژی اتمی در رابطه با دسترسی ها مطرح می کند، از چارچوب مشخصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوندی از لغو مجوزهای فراپادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد

کمالوندی از لغو مجوزهای فراپادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد