مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-28سياسي

پاسخ ترور شهید فخری زاده را به موقع خواهیم داد


رییس جمهور با اشاره به ترور شهید «فخری زاده»، گفت: مسئولان پاسخ این جنایت را به موقع خواهند داد و مردم هم در دام توطئه های صهونیست ها نخواهند افتاد.

- رییس جمهور با اشاره به ترور شهید فخری زاده ، گفت: مسئولان پاسخ این جنایت را به موقع خواهند داد و مردم هم در دام توطئه های صهونیست ها نخواهند افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوانست تامین کند و در اختیار ما قرار دهد.

رییس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: این ترور وحشیانه نشان می دهد که دشمنان ما در هفته های پر اضطرابی هستند، هفته هایی که احساس می کنند دوران فشار آنها کم می شود و شرایط جهانی تغییر می کند و این چند هفته برای آن ها مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و هم توجهات جهانی را از ترور و ارعابی که در مناطق اشغالی به وجود آورده اند، دور کنند.

روحانی گفت: همه اتاق های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند که ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ بگذارند.

مسئولین مربوطه به موقع پاسخ این جنایت را خواهند داد.

روحانی تاکید کرد: ملت ایران هوشمندتر و حکیم تر از آن هستند که در دام توطئه صهیونیست ها بیفتند، آنها در فکر ایجاد یک آشوب و بلوا هستند و بدانند که ما دست آنها را از پیش خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ترور شهید فخری زاده را به موقع خواهیم داد

پاسخ ترور شهید فخری زاده را به موقع خواهیم داد