مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-28بين الملل

پیروزی بایدن می تواند به معنی آزاد شدن برخی زندانیان گوانتانامو باشد


خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند به معنی احتمال آزاد شدن برخی از زندانیان گوانتانامو باشد.

- خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند به معنی احتمال آزاد شدن برخی از زندانیان گوانتانامو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت، مسن ترین زندانی بازداشتگاه گوانتانامو در جدیدترین جلسه استماع کمیته بررسی خود در حالی شرکت کرد که کمی امیدش بیشتر شده است؛ چیزی که طی 16 سال حبس بدون اتهامش در این پایگاه آمریکا در کوبا، کمیاب بوده است.

سیف الله پاراچا، 73 ساله از پاکستان که دیابت و مشکل قلبی دارد، با دو اتفاق جدید روبرو شده که تجربه اش را در جلسات استماع قبلی نداشت: یک تحول قانونی مثبت و انتخاب شدن جو بایدن به ریاست جمهوری.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا عملا سیاست دولت اوباما درخصوص بازبینی پرونده های زندانیان گوانتانامو و آزاد کردن آنها در صورتی که حبس شان دیگر لازم تلقی نشود را متوقف کرد.

حالا این امید ایجاد شده که این سیاست تحت ریاست جمهوری بایدن از سر گرفته شود.

شلبی سالیوان بنیس، وکیل پاراچا از طریق تلفن در 19 نوامبر از محل پایگاه گفت: من امیدوارتر شده ام صرفا به این خاطر که چشمان به دولتی است که دیگر مصر به نادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بایدن می تواند به معنی آزاد شدن برخی زندانیان گوانتانامو باشد

پیروزی بایدن می تواند به معنی آزاد شدن برخی زندانیان گوانتانامو باشد