مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-28بين الملل

روحانی: ترور فخری زاده بی پاسخ نخواهد ماند/ در دام توطئه اسراییل نخواهیم افتاد


رییس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ترور دانشمند هسته ای ایران ضمن تاکید بر بی پاسخ نماندن این اقدام، گفت: در دام توطئه رژیم صهیونیستی نخواهیم افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حسن روحانی در جلسه امروز هشتم آذرماه 99 ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه مردم کشور عزیزمان و مردم جهان در جریان یک اقدام تروریستی از علیه یک دانشمند و پژوهشگر ایرانی بودند که در ماه های اخیر وقت خودش را صرف مبارزه با کرونا و ساخت کیت ها در این زمینه اختصاص داده بود، اظهار داشت: در واقع برای خودکفایی کشور در دارو و تجهیزات این بخش پژوهشی در وزارت دفاع که مسئولیتش با ایشان بود کار های زیادی را انجام دادند و بخش زیادی از نیازهای مردم را در زمینه مقابله با کرونا ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: این ترور وحشیانه نشان می دهد که دشمنان ما در هفته های پر اضطرابی هستند و هفته هایی قرار دارند که احساس می کنند دوران فشار آنها کم می شود و شرایط جهانی در حال تغییر است.

برای آنها مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند و بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و از سویی نیز توجهات جهانی از ترور و اعرابی که در مناطق اشغالی به وجود آورده به مشکلات دیگر معطوف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ترور فخری زاده بی پاسخ نخواهد ماند/ در دام توطئه اسراییل نخواهیم افتاد

روحانی: ترور فخری زاده بی پاسخ نخواهد ماند/ در دام توطئه اسراییل نخواهیم افتاد