مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-28اقتصادي

رشد 77 درصدی صادرات ریلی کالا به کشور آذربایجان


مدیرکل راه آهن شمال دو با بیان اینکه در بازه زمانی هشت ماهه امسال مجموعاً 133 هزار و 941 تن کالا از طریق پایانه ریلی آستارا به کشور آذربایجان صادرشده، - غلامحسین ولدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به میزان صادرات ریلی در گیلان طی امسال اظهار کرد: مجموعاً 250 هزار و 620 تن کالا در پایانه ریلی آستارا حمل شده که نسبت به 229 هزار و 212 تن مدت مشابه پارسال، 9 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به میزان واردات کالا به کشور از مرز ریلی آستارا، گفت: در این بازه زمانی بیش از 106 هزار تن کالا توسط پایانه ریلی آستارا واردشده است.

مدیرکل راه آهن شمال دو با بیان اینکه در بازه زمانی هشت ماهه امسال مجموعاً 133 هزار و 941 تن کالا از طریق پایانه ریلی آستارا به کشور آذربایجان صادرشده، افزود: این میزان صادرات نسبت به 75 هزار 633 تن مدت مشابه پارسال تقریباً 77 درصد رشد داشته است.

ولدی با اشاره به کل ترانزیت کالا در مرز ریلی آستارا، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 10 هزار تن کالا در از طریق این پایانه ریلی ترانزیت شده است.

وی با اشاره به عمده کالاهای ترانزیتی شده از پایانه مرزی آستارا، بیان کرد: عمده کالاهای ترانزیتی و وارداتی در پایانه ریلی آستارا شامل چوب، الوار، عدس، گندم و جو بوده، کشور عراق مقصد اصلی بار های ترانزیتی پایانه ریلی آستارا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 77 درصدی صادرات ریلی کالا به کشور آذربایجان

رشد 77 درصدی صادرات ریلی کالا به کشور آذربایجان