مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-28اجتماعي

بارش برف پاییزی در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: بارش ها در نقاط مرتفع و شمال استان به صورت بارش برف خواهد بود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: بارش ها در نقاط مرتفع و شمال استان به صورت بارش برف خواهد بود.

روح الله زاهدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از امروز صبح با ورود یک سامانه بارشی، بارش هایی را در نقاط مختلف استان خواهیم داست.

وی با بیان اینکه این سامانه تا فردا شب در استان فعال خواهد بود، تصریح کرد: این بارش ها عمدتا به صورت باران خواهد بود اما در نقاط شمالی و مرتفع استان، بارش برف را خواهیم داشت.

زاهدی خاطرنشان کرد: میزان بارش ها در شهرستان های جنوبی استان، مانند شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان مطرح کرد: این سامانه، روز دوشنبه از استان همدان عبور خواهد کرد و پس از آن تا پایان هفته که یک سامانه جدید وارد استان خواهد شد، بارشی نداریم.

زاهدی در رابطه با وزش باد در استان، مطرح کرد: هر سامانه بارشی با وزش باد همراه خواهد بود اما این بادها به صورت موقتی بوده و شدید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف پاییزی در همدان

بارش برف پاییزی در همدان