مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-28اجتماعي

هشدار وقوع سیل و احتمال خسارت در لرستان/ آماده باش مدیریت بحران به دستگاه ها


مدیرکل مدیریت بحران لرستان از احتمال سیل در استان خبر داد و گفت: از فردا احتمال وقوع سیل در اغلب نقاط لرستان وجود دارد، با این وجود تمهیداتی اندیشیده شده که از بروز هرگونه حادثه جلوگیری به عمل آید.

- مهدی پازوکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به وقوع بارش های سیل آسا در اغلب مناطق لرستان، اظهار کرد: از شب گذشته شاهد بارش باران در بیشتر نقاط استان هستیم که بر اساس پیش بینی های هواشناسی این روند تا چند روز آینده ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته جلسه شورا مدیریت بحران استان تشکیل و به همه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و بخش داری ها آماده باش داده شد تا تجهیزات و امکانات لازم را جهت خدمات رسانی فراهم سازند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از احتمال سیل در استان خبر و ادامه داد: از فردا احتمال وقوع سیل در اغلب نقاط لرستان وجود دارد، با این وجود تمهیداتی اندیشیده شده که از بروز هرگونه حادثه جلوگیری به عمل آید.

پازوکی با بیان اینکه تاکنون اعلام خسارتی به دستگاه ها و ابنیه های استان گزارش نشده است، افزود: در پلدختر با توجه به استعلامی که شده، تاکنون خسارتی به دیواره ساحلی وارد نگردیده است.

وی بیان داشت: بارندگی ها از عصر امروز شدت پیدا می کنند، از این رو احتمال خسارت به راه ها و پل های استان وجود دارد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیل و احتمال خسارت در لرستان/ آماده باش مدیریت بحران به دستگاه ها

هشدار وقوع سیل و احتمال خسارت در لرستان/ آماده باش مدیریت بحران به دستگاه ها