مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-28بين الملل

بازداشت بیش از 700 تبهکار آمریکای مرکزی در عملیاتی مشترک با واشنگتن


وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، السالوادور، گوآتمالا و هندوراس علیه بیش از 700 تن از اعضای سازمان های جنایتکار برون مرزی و در عملیاتی با کمک دولت واشنگتن پرونده جنایی صادر کرده و آنها را دستگیر کرده اند.

- وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، السالوادور، گوآتمالا و هندوراس علیه بیش از 700 تن از اعضای سازمان های جنایتکار برون مرزی و در عملیاتی با کمک دولت واشنگتن پرونده جنایی صادر کرده و آنها را دستگیر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ویلیام بار، دادستان کل آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت دادگستری ایالات متحده و شرکای ما در اجرای قانون در آمریکای مرکزی به همکاری در یافتن محل اختفا و دستگیری اعضای گروه های تبهکار و وابستگان آنها در جرایم بین المللی و فراملیتی متعهد هستند.

این اتهامات در نتیجه یک عملیات مشترک یک هفته ای بین مقام های اجرای قانون در ایالات متحده، السالوادور، گوآتمالا و هندوراس با عنوان سپر منطقه ای تحت امر وزارت دادگستری ایالات متحده علیه این افراد مطرح شده و هدفش مقابله با جرایم سازمان یافته و همکاری بین مقام های کشورهای السالوادور، گوآتمالا، هندوراس، مکزیک و ایالات متحده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت بیش از 700 تبهکار آمریکای مرکزی در عملیاتی مشترک با واشنگتن

بازداشت بیش از 700 تبهکار آمریکای مرکزی در عملیاتی مشترک با واشنگتن