مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-28بين الملل

حمله هکرهای کره شمالی به شرکت داروسازی استرازنکا


هکرهای کره شمالی در هفته های اخیر تلاش کرده اند به سیستمهای شرکت داروسازی انگلیسی استرازنکا که اخیرا نتایج موفق آزمایش واکسن کووید 19 را اعلام کرده است، - هکرهای کره شمالی در هفته های اخیر تلاش کرده اند به سیستمهای شرکت داروسازی انگلیسی استرازنکا که اخیرا نتایج موفق آزمایش واکسن کووید 19 را اعلام کرده است، رخنه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو منبع آگاه به رویترز اعلام کردند که این هکرها خود را به عنوان استخدام کنندگان در سایت لینکدین و واتس اپ جا زده تا با پیشنهادهای شغلی ساختگی به کارمندان استرازنکا نزدیک شوند.

این هکرها سپس اسنادی را ارسال کردند که ظاهرا توصیف شغل پیشنهادی بوده است اما در واقع کد مخربی در آن جاسازی شده بود تا به رایانه قربانی شان دسترسی پیدا کنند.

این تلاشهای هک مجموعه گسترده ای از کارکنان استرازنکا که روی تحقیقات کووید 19 مشغول هستند را هدف گرفته است اما تصور می رود که موفق نبوده اند.

پیونگ یانگ پیش از این دست داشتن در حملات سایبری را انکار کرده بود.

سفیر این کشور در سازمان ملل متحد هم در این باره حاضر نشد اظهارنظر کند.

منابع آگاه که به دلیل محرمانه بودن موضوع، مایل نبودند نامشان فاش شود، اظهار کردند: ابزارها و تکنیکهای مورد استفاده در این حملات بخشی از حملات هک هستند که مقامات آمریکایی و محققان امنیت سایب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هکرهای کره شمالی به شرکت داروسازی استرازنکا

حمله هکرهای کره شمالی به شرکت داروسازی استرازنکا