مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-28پزشكي

هیچ تناقضی بین بارداری و کرونا وجود ندارد


مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره نگرانی خانواده ها بابت بارداری و فرزندآوری در دوران کرونا بیان کرد: - ایسنا/کرمان مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره نگرانی خانواده ها بابت بارداری و فرزندآوری در دوران کرونا بیان کرد: هیچ تناقضی بین بارداری و کرونا وجود ندارد و همه ما باید فعالیت اجتماعی و روتین خود را داشته باشیم اما در مادران باردار تاکید بیشتری بر رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد و نباید در جامعه و مکان های شلوغ حضور داشته باشند.

دکتر منصوره صافی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی در کشورمان اظهار کرد: با ادامه روندی که پیش می رویم احتمال منفی شدن رشد جمعیت وجود دارد زیرا سن ازدواج بالا رفته و جوانان در صورت ازدواج، دیر بچه دار می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود 20 درصد از جمعیت ممکن است در ابتدا، نابارور باشند و در زمان بچه دار شدن باید به فکر درمان بیفتند و مدت زمانی سپری شود تا درمان اتفاق افتد، لذا یا اصلا بچه دار نمی شوند و یا فرزند اولشان در سن های بالاتر به دنیا می آورند.

صافی زاده تصریح کرد: اکنون در خانم ها سن ازدواج 24 تا 25 سالگی است و برخی از این افراد چهار پنج سال بعد از ازدواج و در واقع بعد از سن 30 سالگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تناقضی بین بارداری و کرونا وجود ندارد

هیچ تناقضی بین بارداری و کرونا وجود ندارد