مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-28پزشكي

آماده باش بیمارستان های کرمانشاه برای مقابله با زایمانِ بی وقت در 9 آذر


مسئول دفتر مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش بیمارستانها و بلوک های زایمانی برای مقابله با زایمانِ بی وقت در 9 آذر خبر داد.

- آماده باش بیمارستان های کرمانشاه برای مقابله با "زایمانِ بی وقت" در 9 آذر ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش بیمارستانها و بلوک های زایمانی برای مقابله با "زایمانِ بی وقت" در 9 آذر خبر داد.

شیوا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع فرهنگ تاریخ تولد لاکچری گفت: متاسفانه بسیاری مادران باردار به دلیل فقر فرهنگی اصرار دارند فرزند خود را در یک تاریخ رُند به دنیا بیاورند و با این کار هم جان خود و هم جان نوزادشان را به خطر می اندازند.

وی به خطرات این اقدام اشاره کرد و افزود: بسیاری مادران تولد نوزاد خود را جلو می اندازند تا فقط یک تاریخ تولد رُند داشته باشد و این درحالیست که این زایمان زودرس تهدید کننده جان و سلامت نوزاد آنها است.

این مسئول افزود: نوزاد نارس تکمیل لازم را پیدا نکرده و اندام های حیاتی او مانند مغز و قلب و کبد آنچنان که باید کامل نشده و از همه مهمتر ریه نوزادان است که کامل نشده و تولد چنین نوزاد نارسی، مشکلات بسیاری برای او به همراه دارد که مهمترین آن مشکلات تنفسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیمارستان های کرمانشاه برای مقابله با زایمانِ بی وقت در 9 آذر

آماده باش بیمارستان های کرمانشاه برای مقابله با زایمانِ بی وقت در 9 آذر