مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-28اجتماعي

توصیه وزیر به حضوری شدن آموزش کلاس اولیها بعد از تعطیلات 2 هفته ای


 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی مشکلات اخیر شبکه شاد گفت: یک بخشی مربوط به زیرساخت فنی و بخش دیگر مربوط به کاستی های نرم افزاری است که شناسایی شده و در حال ترمیم است.

-  وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی مشکلات اخیر شبکه شاد گفت: یک بخشی مربوط به زیرساخت فنی و بخش دیگر مربوط به کاستی های نرم افزاری است که شناسایی شده و در حال ترمیم است.

این کار با توسعه زیرساخت ها و رفع اشکالات فنی در حال انجام است و تیم مسئولین فنی به ما نوید داده اند که در یکی دو هفته آینده این مشکل هم برطرف خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی صبح امروز در برنامه تلویزیونی شبکه پنجم سیما با بیان اینکه در دوران کنونی روش آموزش، نقش خانواده و دانش آموز، روش ارزشیابی و ارتباط گرفتن دانش آموز با معلم و همچنین معلم با دانش آموز تغییر کرده است گفت: روش نظارت مدیران بر انجام ماموریت های مدرسه نیز تغییر کرده و تمامی اینها در این شرایط متفاوت برای آموزش و پرورش رقم خورده است.

وی افزود: آموزش در شرایط کرونا، آموزش در بحران است؛ بحران یعنی اینکه حال هیچکس حال طبیعی نیست و همه در این شرایط ویژه و نگران، کار را دنبال می کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کار کردن در این شرایط برای همه سخت و پیچیده است گفت: همه تلاش ما این است که محیط کار مناسبی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر به حضوری شدن آموزش کلاس اولیها بعد از تعطیلات 2 هفته ای

توصیه وزیر به حضوری شدن آموزش کلاس اولیها بعد از تعطیلات 2 هفته ای