مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-28اجتماعي

تدوین و توزیع بسته های آموزشی ویژه دانش آموزان عشایر و مدارس روستایی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تدوین و توزیع بسته های آموزشی قاصدک سلامتی سه، ویژه دانش آموزان عشایر و مدارس روستایی و چندپایه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حقیقی اظهار کرد: بسته های آموزشی قاصدک سلامتی سه در راستای برقراری عدالت آموزشی و پشتیبانی از نقشه یادگیری استان در مناطقی که دانش آموزان عزیزمان دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ندارند تدوین و توزیع شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: ارائه آموزش های مجازی با توجه به زیر ساخت های موجود با چالش هایی چون کندی سرعت آپلود و دانلود فایل ها به ویژه در ساعات پرترافیک رو به رو بوده است.

وی زمان بر بودن فرآیند تولید محتوای آموزشی، کمبود امکانات و تجهیزات لازم برای استفاده از آموزش های مجازی، مشکلات دسترسی به اینترنت و شبکه های تلویزیونی در برخی روستاها و مناطق عشایری استان، امکان ایجاد مشکلات ساختار قامتی در استفاده طولانی مدت از موبایل و تبلت و نداشتن روایی آزمون های مجازی را نمونه هایی از چالش های پیش رو آموزش های مجازی برشمرد.

انتهای پیام/ 70071


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و توزیع بسته های آموزشی ویژه دانش آموزان عشایر و مدارس روستایی

تدوین و توزیع بسته های آموزشی ویژه دانش آموزان عشایر و مدارس روستایی