مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-28اجتماعي

بارش ها در کشور ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (8 آذر) در استان های خوزستان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، کردستان، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف و باران در کشور خبر داد و گفت: از اواسط هفته جاری سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (8 آذر) در استان های خوزستان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، و شمال و مرکز خلیج فارس، برخی نقاط استان های کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، وقوع رعد و برق در مناطق جنوبی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا (9 آذر) علاوه بر این مناطق در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، استان های ساحلی خزر، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش رخ می دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه شدت بارش طی این دو روز در استان های واقع در غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود، اظهارکرد: طی روز دوشنبه (10 آذر) از شدت فعالیت سامانه بارشی در کل کشور کاسته می شود و تنها در نوار شمالی بارش برف و باران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در کشور ادامه دارد

بارش ها در کشور ادامه دارد