مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-28پزشكي

دستگیری فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد


مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد از دستگیری فرد مداخله گر در امور پزشکی که ادعا می کرد با گلاب، بیماران کرونا را درمان می کند خبر داد.

دکتر فهیمه سالاری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: گزارش ویزیت حضوری این فرد که از شاگردان یک مداخله گر معروف و مدعی طب اسلامی است در آبان ماه امسال به واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این تخلف بلافاصله به مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش و محل فعالیت وی مهر و موم و نامبرده دستگیر شد.

مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: این فرد مداخله گر معروف تاکنون سابقه تخلف و مداخله در طب سنتی در استان گیلان را داشته است و این بار در مشهد و درحین ویزیت و فروش داروهای دست ساز غیربهداشتی تحت عنوان داروهای طب اسلامی با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل دادسرای ویژه روحانیت شد.

سالاری در ادامه از پایش 528 مورد تخلف تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام) توسط کاربران پر طرفدار شبکه های اجتماعی (اینفلوئنسرها ) در کشور خبر داد.

وی افزود: واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد از خرداد ماه امسال تاکنون با همکاری مقام قضایی و دادسرای ویژه جرایم سایبری فعالیت 52 کاربر پرطرفدار و بلاگر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تعداد طرفداران زیاد و تبلیغات غیر مجاز در حوزه پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد

دستگیری فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد