مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-28پزشكي

شمار ترخیصی های کرونا از بستری ها در هرمزگان پیشی گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در سه ماه گذشته شمار افراد مرخص شده کرونایی در مراکز درمانی هرمزگان از افراد بستری شده گوی سبقت گرفت.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در سه ماه گذشته شمار افراد مرخص شده کرونایی در مراکز درمانی هرمزگان از افراد بستری شده گوی سبقت گرفت.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز (8 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با فوت سه بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته، مجموع جان باختگان کرونا در هرمزگان به 900 نفر رسید، اظهار کرد: در هفته گذشته 20 نفر در استان بر اثر ابتلاء به کرونا جان باختند، که نسبت به هفته پیشتر 3 نفر افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه افزایش فوتی های هفته گذشته نتیجه افزایش بستری ها در دو هفته پیش است که بستری های کرونا به 296 نفر رسیده بود و 357 بیمار جدید نیز شناسایی شده بودند، اظهار کرد: اکنون 196 بیمار کرونایی در استان بستری هستند که 59 نفر در بخش آی سی یو بستری هستند و 22 نفر از این شمار بدحال هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: این هفته برای نخستین بار در سه ماه گذشته شمار افراد مرخص شده کرونایی از افراد بستری شده بیشتر بود که 296 نفر بستری و 321 نفر مرخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار ترخیصی های کرونا از بستری ها در هرمزگان پیشی گرفت

شمار ترخیصی های کرونا از بستری ها در هرمزگان پیشی گرفت