مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-28بين الملل

انصارالله: مادامی که واشنگتن از ریاض حمایت کند، آتش بس معنا ندارد


رییس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی به بیانیه شورای امنیت ملی آمریکا علیه این جنبش واکنش نشان داد.

- رییس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی به بیانیه شورای امنیت ملی آمریکا علیه این جنبش واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمد عبد السلام، سخنگو و رییس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با انتشار توییتی در واکنش به بیانیه شورای امنیت ملی آمریکا تأکید کرد: تا زمانی که آمریکا از متجاوزان علیه یمن حمایت می کند آتش بس معنایی ندارد.

وی افزود: برقراری امنیت و صلح در یمن در وهله اول مستلزم توقف تجاوز و رفع محاصره یمن توسط ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی است.

محمد عبد السلام همچنین تصریح کرد: شورای امنیت ملی آمریکا باید رییس جمهور کشورش ترامپ را محکوم کند که سلاح های مرگبار را به عربستان فرستاده تا هزاران غیر نظامی یمنی را به قتل برساند.

این مقام یمنی در ادامه تأکید کرد: صحبت درباره پاسخ منفی صنعا به درخواست های آتش بس عوام فریبی است و واقعیت را تغییر نخواهد داد.

سخنگوی انصارالله ادامه داد: چگونه می توان آتش بس برقرار کرد درحالی که آمریکا به پوشش سیاسی و حمایت نظامی و لجستیکی از ائتلاف متجاوز ستمکار ادامه می دهد؟ این اظهارات در پاسخ به بیانیه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: مادامی که واشنگتن از ریاض حمایت کند، آتش بس معنا ندارد

انصارالله: مادامی که واشنگتن از ریاض حمایت کند، آتش بس معنا ندارد