مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-28بين الملل

لیکود به دنبال لغو توافق نخست وزیری دوره ای گانتس در ازای تصویب بودجه


حزب لیکود و حزب آبی سفید در حال مذاکره برای دستیابی به راه حلی میانه درباره بودجه و ممانعت از برگزاری دور دیگری از انتخابات پارلمانی هستند.

- حزب لیکود و حزب آبی سفید در حال مذاکره برای دستیابی به راه حلی میانه درباره بودجه و ممانعت از برگزاری دور دیگری از انتخابات پارلمانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، در این حل و فصل، دولت بودجه 2021 را تصویب خواهد کرد اما توافق بر سر دوره ای بودن پست نخست وزیری میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و حزب لیکود و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم و رییس حزب آبی سفید را ملغی خواهد کرد.

براساس توافق دو طرف پیرامون پست نخست وزیری، گانتس در دوره انتقالی ما بین انحلال کنست و دولت منتخب جدید نخست وزیر خواهد بود.

گزارش مذکور نشان می دهد که اعضای حزب آبی سفید به شدت با راه حل میانه که توافق چرخشی بودن پست نخست وزیری را لغو می کند، مخالف هستند.

حزب لیکود به ریاست نتانیاهو در انتخابات پارلمانی ماه مارس در انتخابات پیروز شد و دولت وحدت ملی را با ائتلاف آبی سفید به ریاست گانتس تشکیل داد تا به طولانی ترین بحران سیاسی در تاریخ اسراییل خاتمه دهد.

اما دولت ائتلافی با اختلاف بین دو حزب لیکود و آبی سفید بر سر موضوع بودجه یک ساله یا دو ساله در آستانه انحلال و برگزاری انتخابات جدید قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیکود به دنبال لغو توافق نخست وزیری دوره ای گانتس در ازای تصویب بودجه

لیکود به دنبال لغو توافق نخست وزیری دوره ای گانتس در ازای تصویب بودجه