مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-28سياسي

ترور و حذف فیزیکی شخصیت های علمی نشانه ناتوانی کامل دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه «شهید محسن فخری زاده» شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

- کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

بیانیه مشترک حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندار کرمان به شرح زیر است: بسم ربّ الشهدا و الصدیقین جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول، مطرود و محکوم است.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت های علمی، نشانه ای از ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور و حذف فیزیکی شخصیت های علمی نشانه ناتوانی کامل دشمنان است

ترور و حذف فیزیکی شخصیت های علمی نشانه ناتوانی کامل دشمنان است