مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-28پزشكي

ارائه ی خدمات تخصصی به بیماران تنفسی و کرونایی در کلینیک امام خمینی(ره) تبریز


مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) تبریز از ارائه ی خدمات تخصصی به بیماران تنفسی و کرونایی در این کلینیک، خبر داد.

- ارائه ی خدمات تخصصی به بیماران تنفسی و کرونایی در کلینیک امام خمینی(ره) تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) تبریز از ارائه ی خدمات تخصصی به بیماران تنفسی و کرونایی در این کلینیک، خبر داد.

دکتر مریم سلیمانپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاسیس کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) در سال 97 با حضور وزیر بهداشت وقت و طی سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی، گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت 3800 متر مربع و در چهار طبقه احداث و تجهیز شد.

وی با تشریح خدمات تخصصی این کلینیک، بیان کرد: کلینیک امام خمینی (ره) در زمینه ی رشته های تخصصی و فوق تخصصی ارتوپدی، ارتوپدی کودکان، لگن، زانو، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و مامایی، جراحی فک و صورت، دندانپزشکی، اعصاب و روان و کودکان و بزرگسالان و مغز و اعصاب کودکان و بررگسالان، توانبخشی، طب فیزیکی، طی پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات ارایه می دهد.

وی، خدمات تخصصی قلب و فشار خون، داخلی، عفونی، غدد، کودکان، تغذیه، طب سنتی و روان درمانی را از دیگر خدماتی عنوان کرد که در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) تبریز، ارایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ی خدمات تخصصی به بیماران تنفسی و کرونایی در کلینیک امام خمینی(ره) تبریز

ارائه ی خدمات تخصصی به بیماران تنفسی و کرونایی در کلینیک امام خمینی(ره) تبریز