مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-28سياسي

ضرورت احیای جلسات شورای هماهنگی اقتصادی پس از دو ماه وقفه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جام جم با انتشار این خبر، به ماجرای تعطیلی جلسات شورای مذکور توسط روحانی پرداخت و نوشت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که از خرداد سال 97 با اختیارات بی سابقه برای عبور از شرایط بحرانی جنگ اقتصادی، - بیش از 2 ماه از آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا می گذرد، جلسه ای که می تواند منجر به تصمیمات راهگشا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جام جم با انتشار این خبر، به ماجرای تعطیلی جلسات شورای مذکور توسط روحانی پرداخت و نوشت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که از خرداد سال 97 با اختیارات بی سابقه برای عبور از شرایط بحرانی جنگ اقتصادی، تشکیل شد بیش از دو ماه است که برگزار نمی شود و به حاشیه رفته است.

تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا که با موافقت رهبر انقلاب انجام شد به دولت کمک زیادی کرد تا با حمایت دو قوه دیگر همه اختیارات لازم را برای کاهش تأثیرگذاری مستقیم تحریم های اقتصادی آمریکا بر اقتصاد کشور و معیشت مردم داشته باشد.

رهبر انقلاب نیز حمایت همه جانبه ای را از اقدامات و مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به عمل آوردند تا جایی که رییس جمهوری در جمع مدیران ارشد دولت، گفت: مقام معظم رهبری به بنده گفتند شما که مصوبات جلسه سران سه قوه را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای جلسات شورای هماهنگی اقتصادی پس از دو ماه وقفه

ضرورت احیای جلسات شورای هماهنگی اقتصادی پس از دو ماه وقفه