مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-28اقتصادي

درباره تامین نهاده به وزارت صمت هشدار داده بودیم اما توجه نشد


معاون وزیر جهاد با اشاره به کاهش واردات سویا و توجه نکردن به هشدارها،گفت: تقسیم کاری میان وزارت جهاد و وزارت صمت انجام گرفت و تأمین نهاده ها با وزارت صمت بود اما متاسفانه به آن عمل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مرتضی رضایی افزود: غذای مرغ کنجاله سویا، ذرت و مقداری نیز غذاهای مکمل و ریزمغذی هاست.

وی با اشاره به کاهش واردات سویا و از سوی دیگر توجه نکردن به هشدارها گفت: تقسیم کاری میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت صورت گرفته بود مبنی بر اینکه تأمین نهاده ها با وزارت صمت باشد، اما متأسفانه انجام نشده است.

رضایی با بیان اینکه اگر تولید به اندازه کافی حمایت نشود هیچ وقت نمی توان بازار مصرف را کنترل کرد، گفت: مرغی که امروز در بازار است 45 روز پیش برای تولید آن برنامه ریزی شده و ما چندین ماه است که مکاتبات بسیار متعددی با وزارت صمت در خصوص کفایت نکردن تأمین نهاده های دامی داشته ایم، اما توجه نشده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: حدود 9 میلیون و 300 هزار تن ذرت، حدود 3 میلیون و 500 هزار تن کنجاله سویا و حدود 6 میلیون و 700 هزار تن جو در سال مورد نیاز است و اکنون با کاهش یک میلیون تنی واردات سویا مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره تامین نهاده به وزارت صمت هشدار داده بودیم اما توجه نشد

درباره تامین نهاده به وزارت صمت هشدار داده بودیم اما توجه نشد