مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-28بين الملل

صرفا رژیم صهیونیستی متهم ترور شهید فخری زاده نیست


معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: در قضیه ترور شهید فخری زاده صرفاً رژیم صهیونیستی متهم نیست و ریشه اصلی دشمنی ها و جنایت ها رژیم آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری معاون امور بین الملل قوه قضاییه در برنامه پرونده ویژه شبکه 3 سیما اظهار کرد: در قضیه ترور شهید فخری زاده صرفاً رژیم صهیونیستی متهم نیست و ریشه اصلی دشمنی ها و جنایت ها رژیم آمریکا است.

وی افزود: منشأ اصلی اگر رژیم صهیونیستی هم باشد بدون اجازه آمریکایی ها آب هم نمی خورند و اختیاری ندارند؛ در عرصه تحریم اروپایی ها با آمریکایی ها همکاری می کنند و در عرصه ترور، صهیونیست ها و برخی عوامل دیگر تروریستی.

باقری گفت: این گروه های تروریستی همین الان در کشورهای اروپایی اجازه فعالیت دارند و آزادانه فعالیت می کنند.

در ترور شهید سلیمانی کدام کشور اروپایی این ترور را محکوم کرد؟ خیلی ها سکوت کردند و آنها هم که حرف زدند گفتند در پاسخ به اقداماتی بود که شهید سلیمانی انجام داده بود، اگر همه توجه ها را به رژیم صهیونیستی جلب می کنیم نباید حواسمان از آمریکایی ها و اروپایی ها منحرف شود.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه یادآور شد: چندی قبل در وین یک اقدام تروریستی شکل گرفت، غیر از کشورهای اروپایی دبیر کل سازمان ملل رسماً بیانیه داد و ترور را محکوم کرد؛ چرا الان محکوم نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفا رژیم صهیونیستی متهم ترور شهید فخری زاده نیست

صرفا رژیم صهیونیستی متهم ترور شهید فخری زاده نیست