مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-28سياسي

از رشادت خزایی تا استاد عالمی در نکوداشت های جشنواره مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر جمعه 7 آبان ماه آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور مدیران، - آیین نکوداشت های شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با تقدیر از خانواده محسن خزایی و اکبر عالمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر جمعه 7 آبان ماه آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور مدیران، داوران و برگزیدگان بخش های مختلف برگزار شد.

در بخش آیین نکوداشت شهید محسن خزایی، خبرنگار و مستندساز حوزه مقاومت که در سوریه به شهادت رسید، برگزار شد.

در این بخش، زابلی زاده؛ مدیر سابق گروه خبر شبکه خبر با اشاره به منش و خصوصیات روحی و حرفه ای این شهید، گفت: او نترس، شجاع و مسئولیت پذیر بود.

وی افزود: شهادت پاداش سبک زندگی شهید محسن خزایی بود، فردی خودخواسته و تا پای جان در به تصویر کشیدن دلاوری های رزمندگان محور مقاومت و کینه ورزی استکبار و تروریسم جهانی تلاش کرد.

مدیر شبکه ایران کالا اضافه کرد: شهید محسن خزایی با معرفت و شناخت کامل و بدون اینکه کوچک ترین اجباری در حضور او در سوریه باشد، به اصرار خودش در جبهه مقاومت حضور یافت و با شهادتش به این رسالت پایانی خوش بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشادت خزایی تا استاد عالمی در نکوداشت های جشنواره مقاومت

از رشادت خزایی تا استاد عالمی در نکوداشت های جشنواره مقاومت