مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-28بين الملل

الکاظمی رییس پلیس ذی قار را برکنار و منع آمد و شد اعلام کرد


نخست وزیر عراق دستوری را مبنی بر برکناری رییس پلیس استان ذی قار و تشکیل کمیته تحقیقات در خصوص درگیری های صورت گرفته در روز جمعه و نیز اعلام منع آمد و شد در این استان صادر کرد.

- نخست وزیر عراق دستوری را مبنی بر برکناری رییس پلیس استان ذی قار و تشکیل کمیته تحقیقات در خصوص درگیری های صورت گرفته در روز جمعه و نیز اعلام منع آمد و شد در این استان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، در بیانیه سخنگوی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق آمده است که وی همچنین تصمیم گرفته مجوزهای حمل سلاح را لغو کند تا اتفاق های بیشتری که به صلح داخلی در عراق آسیب می رساند، رخ ندهد.

الکاظمی تاکید کرد: متشنج کردن اوضاع در عراق به نفع کشور نیست و جایگزینی برای قانون، نظم، عدالت از جمله عدالت مقابل خون های ریخته شده در روز جمعه وجود ندارد.

وی تصریح کرد که دولت عراق به تعهدات خود پایبند بوده و زمان انتخابات را تعیین کرده تا صندوق انتخابات، تنها تعیین کننده مواضع باشد.

جایگزین این صندوق نیز آشوبی است که نه دین آن را می پذیرد نه اصول و نه رویکرد ملی.

الکاظمی از تمامی شهروندان خواست تا به دستورات دولت جهت صیانت از خون پاک عراقی ها و قطع دست هرکس که برای این کشور و مردمش شر می خواهد، پایبند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی رییس پلیس ذی قار را برکنار و منع آمد و شد اعلام کرد

الکاظمی رییس پلیس ذی قار را برکنار و منع آمد و شد اعلام کرد